Hur fungerar Bokio Support?

I Bokio ingår olika supporttjänster beroende på vilken prisplan du har. Just nu sker en uppdatering av våra prisplaner där många av våra funktioner flyttar till en betalplan. Från och med 1 oktober så gäller följande för Bokio support.

Gratis

För dig med prisplanen Gratis så har du möjlighet att kontakta support för att rapportera buggar och andra fel som du hittar i produkten. Detta gör du i dagsläget genom att mejla till support@bokio.se. Som användare av Bokio, oavsett prisplan, har du också tillgång till facebookgruppen – Bokio Entreprenörer - supportar varandra.

Balans

Har du prisplanen Balans så får du tillgång till produktsupport, också via support@bokio.se. Produktsupport innebär att du kan ställa frågor av enklare slag om vår produkt, hur våra tjänster och funktioner fungerar samt få hjälp med tekniska problem.

Business

I prisplanen Business så ingår prioriterad support och livechatt. Med Prioriterad support blir du, precis som det låter, prioriterad i vår supportkö, vilket innebär att du alltid får svar före användare som inte har prisplanen Business och därav ger vi dig så snabb assistans som möjligt med dina ärenden.

Med Business så får du även tillgång till vår livechatt där du kan chatta med vår support direkt inne i Bokio. Chatten är öppen alla arbetsdagar och vi siktar alltid på att svara så fort vi bara kan. De tider chatten är öppen hittar du den längst ned till höger i webbläsarfönstret både på vår hemsida och inne i systemet. Klicka på chattrutan och svara på frågorna som dyker upp, så kommer du mötas av vår trevliga support!

Livechatt för Business användare

OBS!
Notera att Bokios support inte hjälper till med frågor av bokföringskaraktär,t.ex. vilka bokföringskonton som ska användas för en viss händelse eller vad för kostnader som är avdragsgilla. Vi förbehåller oss rätten att avvisa inkommande ärenden som inte innefattas av den support vi erbjuder.

Vad ska jag göra om jag har en fråga om bokföring?

I våra hjälpguider finns svar på en mängd olika frågor om bokföring. Du hittar dem när du är inloggad i Bokio under Hjälp uppe till höger (här kan du också kontakta vår support direkt) eller här. För mer avancerad bokföringshjälp har du möjlighet att anlita en konsult, direkt i Bokio.

Kontakta support

 

 

Läs mer