Hur fungerar prioriterad support?

Om du är orolig och snabbt behöver stämma av något så har vi tagit fram Prio-support för att hjälpa dig.

Med prio-support får du hjälp med tekniska frågor samt hur du använder vår produkt med svar inom 24 timmar. Du får även tillgång till vår smidiga livechatt där supporten hjälper dig.

Den stora skillnaden mellan prio-support och gratisversionen är karaktären av frågor vi besvarar, hur fort du som användare får svar samt kommunikationsvägarna du når oss på.

Vill du få snabb och effektiv hjälp med dina frågor så är Prio-support perfekt för dig

När du tecknar prioriterad support så prioriteras dina ärenden framför våra gratis-användare och svarstiden är max 24h på arbetsdagar (måndag till fredag). Tjänsten faktureras i förskott en gång om året (1200 kr ex. moms). Gå in under Bokföringstjänster i vänstermenyn.

Vi hjälper alltid till med frågor kring Bokio, om du stöter på något problem i systemet eller om du behöver hjälp med produkten. Vi garanterar dock inte att vi svarar på dina gratis om den är av tyngre karaktär, och det är alltid den enskilde support-medarbetaren som gör bedömningen om du behöver köpa konsultation för att få bokföringshjälp. I de fall svar inte kan ges inom 24 timmar informeras kunden via e-post om detta och ärendet påbörjas för att ge svar så snabbt som möjligt.

Observera!

För att vi ska kunna se att du är prio-kund är det viktigt att du skickar support ifrån den e-postadress du är registrerad med i Bokio eller använder kontaktrutan som du hittar under "Hjälp" när du är inloggad i Bokio.

Bokios support avgör om frågan är av supportkaraktär eller om du bör införskaffa konsultationshjälp istället.

Betalning

Prio-support faktureras i förskott en gång om året (1200 kr ex. moms).

Avtalstid

Avtalet börjar gälla från den dag du som kund tecknar prio-support och gäller tillsvidare. Sägs inte avtalet upp senast dagen innan en ny period börjar gälla så förnyas det automatiskt för 12 nya månader. Tecknar man prio-support gäller det alltså för en ettårs-period, vill man säga upp innan sin prio-support innan periodens slut betalar vi inte tillbaka några pengar.

Läs mer