Hur fungerar prioriterad support?

Vi erbjuder alla våra användare gratis support via support@bokio.se. Du når samma adress om du skickar in din fråga via formuläret inne i systemet.

Vill du ha svar snabbt på dina frågor? Då kan du teckna prioriterad support. När du tecknar prioriterad support så prioriteras dina ärenden framför våra gratis-användare och svarstiden är max 24h på arbetsdagar (måndag till fredag). Tjänsten faktureras i förskott en gång om året (1200 kr ex. moms). Gå in under Inställningar → Tilläggstjänster för att teckna ditt bolag för prio-support.

Vi hjälper alltid till med frågor kring Bokio, om du stöter på något problem i systemet eller om du har någon enklare bokföringsfråga. I de fall svar inte kan ges inom 24 timmar informeras kunden via e-post om detta och ärendet påbörjas för att ge svar så snabbt som möjligt.

Observera!

För att vi ska kunna se att du är prio-kund är det viktigt att du skickar support ifrån den e-postadress du är registrerad med i Bokio eller använder kontaktrutan som du hittar under "Hjälp" när du är inloggad i Bokio.

Betalning

Prio-support faktureras i förskott en gång om året (1200 kr ex. moms).

Avtalstid

Avtalet börjar gälla från den dag du som kund tecknar prio-support och gäller tillsvidare. Sägs inte avtalet upp senast dagen innan en ny period börjar gälla så förnyas det automatiskt för 12 nya månader. Tecknar man prio-support gäller det alltså för en ettårs-period, vill man säga upp innan sin prio-support innan periodens slut betalar vi inte tillbaka några pengar.

Läs mer