Hur fungerar prioriterad support?

Ibland kan det dyka upp frågor kring hur vissa funktioner i Bokio fungerar, eller så kan kanske du har stött på något tekniskt problem som hindrar dig från att använda programmet.

Vår tjänst Prioriterad Support aktiveras för dig som uppgraderar din prisplan till Business. Tjänsten går alltså ej att teckna separat utan ingår i paketet för planen Business. Med Prioriterad support blir du, precis som det låter, prioriterad i vår supportkö, vilket innebär att du alltid får svar före våra icke betalande kunder och därav ger vi er så snabb assistans som möjligt med era ärenden.

Med denna tjänst får du även tillgång till vår live-chatt så du kan chatta med vår support direkt inne i programmet. Chatten är öppen alla arbetsdagar och vi siktar alltid på att svara så fort vi bara kan.

 

Pil visar kontakta support

Observera!

För att vi ska kunna se att ni är prio-kunder är det viktigt att ni skickar support ifrån den e-postadress som är registrerad i Bokio eller använder kontaktrutan som ni hittar under Hjälp när ni är inloggade i Bokio.

Notera att Bokios support inte hjälper till med frågor av bokföringskaraktär, om de inte berör programmet i sig.

Läs mer