Hur fungerar prioriterad support?

Vi erbjuder alla våra användare gratis support via support@bokio.se. Du når samma adress om du skickar in din fråga via formuläret inne i systemet.

Vill du ha svar snabbt på dina frågor? Då kan du teckna prioriterad support. Vi ser till att svara på dina frågor inom 24h på arbetsdagar (måndag till fredag). Tjänsten faktureras i förskott en gång om året (1200 kr ex. moms). Gå in under Inställningar → Tilläggstjänster för att teckna ditt bolag för prio-support.

Vi hjälper alltid till med frågor kring Bokio, om du stöter på något problem i systemet eller om du har någon enklare bokföringsfråga. För avancerad rådgivning och mer komplicerade bokföringsfrågor hänvisas till Bokio Partner eller konsultation. I de fall svar inte kan ges inom 24 timmar informeras kunden via e-post om detta och ärendet påbörjas för att ge svar så snabbt som möjligt.

Observera!

För att vi ska kunna se att du är prio-kund är det viktigt att du skickar support ifrån den e-postadress du är registrerad med i Bokio eller använder kontaktrutan som du hittar under "Hjälp" när du är inloggad i Bokio.

Betalning

Prio-support faktureras i förskott en gång om året (1200 kr ex. moms).

Avtalsstid

Avtalet börjar gälla från den dag du som kund tecknar prio-support och gäller tillsvidare. Sägs inte avtalet upp senast dagen innan en ny period börjar gälla så förnyas det automatiskt för 12 nya månader. Tecknar man prio-support gäller det alltså för en ettårs-period, vill man säga upp innan sin prio-support innan periodens slut betalar vi inte tillbaka några pengar.

Läs mer