Hur fungerar Bokio Support?

Det är helt kostnadsfritt att kontakta Bokios support om du stöter på buggar eller har tekniska frågor, eller om du har funderingar kring våra tjänster. Vi erbjuder support direkt via Bokio eller med e-post till support@bokio.se.

Är du intresserad av att få dina ärenden prioriterade framför våra gratisanvändares kan vår prisplan Business vara något för dig, då ingår det nämligen Prioriterad support som du kan läsa mer om här

Notera att Bokios support inte hjälper till med frågor av bokföringskaraktär, om de inte berör programmet i sig.

Är du inloggad i Bokio kan du söka bland alla våra guider under Hjälp uppe i högra hörnet på sidan. Hittar du inte svar på din fråga kan du klicka på Kontakta support.

Kontakta support

Din fråga skickas till vår support-mejl. Försök att ställa din fråga så utförligt som möjligt.

Skriv ditt meddelande till support

Alla frågor försöker besvaras så snabbt som möjligt. Vi blir dock väldigt glada om du som användare har förståelse för att det ibland tar lite tid att besvara frågor i och med att vår tjänst är gratis. För avancerad har du möjlighet att anlita en konsult, direkt i Bokio.

Prioriterad support

Vår tjänst Prioriterad Support aktiveras för dig som uppgraderar din prisplan till Business. Tjänsten går alltså ej att teckna separat utan ingår i paketet för planen Business. Med Prioriterad support blir du, precis som det låter, prioriterad i vår supportkö, vilket innebär att du alltid får svar före våra icke betalande kunder och därav ger vi er så snabb assistans som möjligt med era ärenden.

Med denna tjänst får du även tillgång till vår live-chatt så du kan chatta med vår support direkt inne i programmet. Chatten är öppen alla arbetsdagar och vi siktar alltid på att svara så fort vi bara kan.

 

Läs mer