Hur fungerar Bokio Support?

I Bokio ingår olika supporttjänster beroende på vilken prisplan du har. Du kan kontakta support enkelt vid inloggat läge genom att klicka på Hjälp uppe i menyn till höger och sedan Kontakta support. Du får välja kategori och har här även möjlighet att bifoga eventuella filer som kan underlätta för att du ska få bra hjälp.

Kontakta support

Premium

Har du prisplanen Premium så får du tillgång till produktsupport, också via support@bokio.se. Produktsupport innebär att du kan ställa frågor av enklare slag om vår produkt, hur våra tjänster och funktioner fungerar samt få hjälp med tekniska problem. Du får även tillgång till vår Bokföringssupport som du kan läsa mer om här

Premium Plus

I prisplanen Premium Plus så ingår prioriterad support och livechatt. Med Prioriterad support blir du, precis som det låter, prioriterad i vår supportkö, vilket innebär att du alltid får svar före användare som inte har prisplanen Premium Plus och därav ger vi dig så snabb assistans som möjligt med dina ärenden. Har du Premium Plus ingår även Bokföringssupport utan extra kostnad.

Med Premium Plus så får du även tillgång till vår livechatt där du kan chatta med vår support direkt inne i Bokio. Chatten är öppen alla arbetsdagar och vi siktar alltid på att svara så fort vi bara kan. De tider chatten är öppen hittar du den längst ned till höger i webbläsarfönstret både på vår hemsida och inne i systemet. Klicka på chattrutan och svara på frågorna som dyker upp, så kommer du mötas av vår trevliga support!

Livechatt för Business användare

Vad ska jag göra om jag har en fråga om bokföring?

I våra hjälpguider finns svar på en mängd olika frågor om bokföring. Du hittar dem när du är inloggad i Bokio under Hjälp uppe till höger (här kan du också kontakta vår support direkt) eller här. Har du någon utav våra prisplaner kan du använda dig utav Bokföringssupport. För mer avancerad bokföringshjälp har du möjlighet att anlita en konsult, direkt i Bokio. 

Sök i hjälpguider

 

 

Läs mer