Villkor Prio-support

Betalning

Prio-support faktureras i förskott en gång om året.

Avtalsstid

Avtalet börjar gälla från den dag du som kund tecknar prio-support och gäller tillsvidare. Sägs inte avtalet upp senast dagen innan en ny period börjar gälla så förnyas det automatiskt för 12 nya månader. Tecknar man prio-support gäller det alltså för en ettårs-period, vill man säga upp innan sin prio-support innan periodens slut betalar vi inte tillbaka några pengar.

Svar på frågor

Vi svarar på frågor via e-post inom 24 timmar på arbetsdagar (måndag till fredag).
I de fall svar inte kan ges inom 24 timmar informeras kunden via e-post om detta och ärendet påbörjas för att ge svar så snabbt som möjligt.

För att vi ska kunna se att du är prio-kund är det viktigt att du skickar support ifrån den e-postadress du är registrerad med i Bokio eller använder kontaktrutan som du hittar under "Hjälp" när du är inloggad i Bokio.