Villkor Prio-support

Betalning

Prio-support faktureras i förskott en gång om året.

Tjänstens omfattning

Med prio-support får du hjälp med tekniska frågor samt hur du använder vår produkt med svar inom 24 timmar. Du får även tillgång till vår smidiga live-chatt där supporten hjälper dig.

Avtalsstid

Avtalet sträcker sig under en ett-års period, det börjar gälla från den dag du som kund tecknar prio-support och gäller tillsvidare. Sägs inte avtalet upp senast dagen innan en ny period börjar gälla så förnyas tjänsten automatiskt med 12 nya månader. Vi har tyvärr inte möjlighet att göra krediteringar för tjänsten om den inte sägs upp innan periodens slut. 

Svar på frågor

Vi svarar på frågor via e-post inom 24 timmar på arbetsdagar (måndag till fredag).
I de fall svar inte kan ges inom 24 timmar informeras kunden via e-post om detta och ärendet påbörjas för att ge svar så snabbt som möjligt.

Vi garanterar inte att vi svarar på din fråga gratis. Det är alltid den enskilde support-medarbetaren som gör bedömningen om du behöver köpa konsultation för att få bokföringshjälp.
För att vi ska kunna se att du är prio-kund är det viktigt att du skickar support ifrån den e-postadress du är registrerad med i Bokio eller använder kontaktrutan som du hittar under "Hjälp" när du är inloggad i Bokio.