Detta är en beta-tjänst och är enbart aktiverat just nu för utvalda företag.

För vissa händelser i iZettle så kan vi inte bokföra automatiskt. Det betyder att du måste gå in och se över händelsen och eventuellt behöva bokföra den.

iZettle-händelser Bokio inte stödjer

Följande iZettle-händelser stödjer vi inte automatisk bokföring av:

  • Betalningsmetoden stöds inte
  • Justering
  • E-money transfer
  • Annulering av avgiftsrabatt
  • Frysta tillgångar
  • Saknad motpart
  • Okänd händelsetyp
  • Aktivering av kupon

Dessa händelser kan behövas bokföras manuellt. När det är hanterat så kan du Markera som hanterad i iZettle integration listan.

 

iZettle-händelser vi inte känner till

Det kan förekomma iZettle-händelser vi inte känner till. Det kan t.ex. hända när iZettle presenterar en ny händelse. I dessa fall så kan du behöva manuellt bokföra dessa händelser. Du kan skriva till vår support på support@bokio.se om detta är återkommande händelser.

När det är hanterat så kan du Markera som hanterad i iZettle integration listan.

 

Misslyckad hämtning av iZettle-händelser

Om en misslyckad hämtning skulle förekomma enligt bild nedan så kontakta vår support på support@bokio.se för att lösa det.

När det är hanterat så kan du Markera som hanterad i iZettle integration listan.