Hur fungerar Prio-support?

Tecknar du prio-support svarar vi på frågor via e-post inom 24 timmar på arbetsdagar (måndag till fredag). Vi hjälper alltid till med frågor kring Bokio, om du stöter på något problem i systemet eller om du har någon enklare bokföringsfråga.
I de fall svar inte kan ges inom 24 timmar informeras kunden via e-post om detta och ärendet påbörjas för att ge svar så snabbt som möjligt. Gäller ärendet en mer komplicerad och tidskrävande bokföringsfråga (vi kan via supporten till exempel inte hjälpa till att kontrollera och gå igenom hela användarens bokföring) erbjuder vi istället konsulttimmar för 1500kr/timmen. Detta utförs i mån om tid och det bästa är att skicka ett mail till support@bokio.se, som inkluderar den hjälp du behöver så återkopplar vi med ett upplägg.

För att vi ska kunna se att du är prio-kund är det viktigt att du skickar support ifrån den e-postadress du är registrerad med i Bokio eller använder kontaktrutan som du hittar under "Hjälp" när du är inloggad i Bokio.

Betalning

Prio-support faktureras i förskott en gång om året (1200 kr ex. moms).

Avtalsstid

Avtalet börjar gälla från den dag du som kund tecknar prio-support och gäller tillsvidare. Sägs inte avtalet upp senast dagen innan en ny period börjar gälla så förnyas det automatiskt för 12 nya månader. Tecknar man prio-support gäller det alltså för en ettårs-period, vill man säga upp innan sin prio-support innan periodens slut betalar vi inte tillbaka några pengar.

Läs mer